Saturday, 5 January 2013

Cepat betul masa berlalu!!!!

Assalamualaikum readers sekalian.....



Sebelum tu,, klik >Sini< yer... ;P 

   Aku nak tanya korang,, Hari nie hari apa???? Ehh,, tak perasan pulak... Dekat atas title dah ada tarikh..heheh. Ya,, hari nie hari Sabtu ,05 JANUARI 2013.... Maknanya???? Eh,, korang tak tahu??? Ni mesti korang tak tengok aku punya PROFILE.. kan,kan,kan??? Tak apa lah kalau macam tu...

   Alhamdulillah,, syukur kepada Allah yang Maha Esa kerana memberi aku peluang untuk menghirup udara segar pada saat ini... Kenapa aku kata begitu??? Sebab hari nie ,5 januari 2013, genaplah 14 Tahun aku berada di bumi Allah yang tersangat AWESOME ini... 

  SAmbutan??? Erm,, aku rasa tak sambut kot.. Kita kan dah besar panjang,, nak sambut mende lagi... Aku ingat lagi,, 1st aku sambut hari jadi,, masa tu aku 8 Tahun... Wahh,, excited nie jemput kengkawan datang umah... BIla semua kengkawan dah ada,, majlis pun nak start dah... Tiba-tiba ,, aku rasa macam ada something wrong pulak.. agak-agak nape erk??? Rupa-rupanya KEK tiada... =.=" Nasib baik sejenis kek nie sering ada kat umah aku.. nak tahu kek apa??? Ya betull,, KEK PISANG.. heehhe... pengalaman sambut birthday yang aku tidak dapat lupakan.. *kek pisang pun,, licin kengkawan aku makan tau,, jangan main2*

   Mari aku cerita sikit kat korang,, Petang semalam, masa aku tengah best buat entry pasal INI ,, Tiba-tiba , ada seorang hamba ALLAH nie, datang rumah aku and then suruh adik aku bagi sesuatu kat aku.. Dia siap pesan kat adik aku jangan bagitahu sape yang bagi hadiah tu... Perghhh,, dia bagi keychain yang tertulis HAPPY BIRTHDAY yang cun-melecun... Memang cantik engkau,haa..... *macam tau-tau jer aku suka keychain*..

   Aku pun tanya lha adik aku,, sapa yang bagi???*walhal,,aku dah agak dah sape yang bagi*... Adik aku just geleng and cakap dari "itu adalah pemberian seseorang yang tidak ingin identitinya diketahui"... Wahh,, bukan main lagi engkau yer,,,,.. Aku pun apa lagi,, jerkah sekuat hati suruh bagi tahu jugak sape yang bagi *aku kakak yang kejam+zalim*... Sekali adik aku terkejut beruk,, terus tershashul.... *budak nie memang pantang dijerkah,,hikhik*

   Yaa,,, jangkaan aku tepat sekali... Keychain itu adalah pemberian SITI,, kawan + jiran yang paling rapat dengan aku... Kitorang sama umur,, satu sekolah (RENDAH & MENENGAH), satu kampung, satu daerah, satu negeri, satu negara, dan yang paling penting 1MALAYSIA.. hikhok...

   Ok,, stop membebel+melalut+merepek... Ekceli,, nama sebenar kawan aku nie NURUL FARZANA BT GHAZALI,.... Jiran-jiran (termasuk aku) panggil dia SITI sebab ada kisah yang terjadi semasa dia masih kecil ... nak tahu ker??? Klik SINI dulu.. hikhik.. mana bley bagi tahu.... cian kat dye,... Oh yaa,, hanya jiran-jiran jer bley panggil dia SITI,, Kalau bukan,, sila panggil dia FARZANA... *amaran keras oleh empunya nama*...

  Herm,, sebelum aku mengundur diri,, ada ker yang nak bagi aku hadiah??? *muka tak malu+gila hadiah*
hehheh.... Kalau tak ada, tak apa.. aku gurau jer pun... Tapi,, boleh tak korang tolong aku??? plizzzzz..


Itu jer permintaan aku... kalau tak nak picit semua tu pun tak apa... nak buat cammana kan??? *buat muka sedih*.. hikhok.. aku just gurau je lah... Tekan lha dengan seikhlas hati.. kalau tak ikhlas,, tak payah picit..ok..

love blogging


6 comments:

  1. AKAK PUN XSAMBUT DIK .. HEHE .. <3

    SELAMAT TAHUN BARU (ARAP XTERLAMBAT LGIK)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru jugak.... hehheh. samalah kite.. ahaxxx..

    ReplyDelete
  3. hoho heppi belated besday dik..akak besday 3 jan 3013..haha dah lepas

    ReplyDelete
  4. happy belated bufday tu.......... tq

    ReplyDelete
  5. happy belated birthday dik. semoga ceria2 selalu.

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday.. nati ingat hari jadi awop thn depan.. InsyaAllah..
    -nadilah-

    ReplyDelete