Friday, 28 December 2012

1st Segmen : Wanna Be My Followers??

Tamat!!
Assalamualaikum blogger-blogger sekalian!!!!

Selamat malam...Hari nie aku nak buat satu segmen yang simple-simple jer... Tujuan aku buat segmen nie adalah untuk menambahkan followers newbie macam aku nie... Tapi jangan bimbang,, oldbie pun boleh join juga..
*ada ke perkataan oldbie dalam dunia blogger nie????* lantaklah...
Aku harap ramai lha yang join first segmen aku nie.... First segmen tau,, jangan main-main..hehehhe

Syarat-syaratnya???
1) Follow blog dan twitter aku [WAJIB
2) Like Page blog aku [WAJIB]
3) Buat satu entry bertajuk " 1ST SEGMEN : WANNA BE MY FOLLOWERS???? "
4) Tempekkan banner diatas dan linkkan ke entry ini.
4) Tag sekurang-kurangnya 3 rakan blogger *Pastikan mereka tahu*
5) Siap??? Tinggalkan link entry anda di komen..Oh yaa,, tinggalkan sekali url twitter anda..*kalau tak ada,, tak apa*

P/s : Wajib blogwalking semua peserta.

Oklah,, itu sahaja.... senang tak?? aku harap, ramai lha join.. 
Tarikh tutup: 29.12.2012 [6.00 P.M] 
Senarai peserta


6 comments:

  1. join. :) terima kasih jemput. **saya takde twitter.
    http://unspokeneverdreams.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-wanna-be-my-followers.html

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. SAYA JOIN! :)

    http://infatihahhh.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-wanna-be-my-followers.html

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete