Friday, 2 November 2012

~Yeay,,n0p cuti d0h!!!~

Assalamualaikum ebelibadi....



hahha,, hari nie Fatini letak gambar yang kena dengan tajuk di atas...
yeay,, ada seminggu lagi n0p bercuti...*sukanya dy0...

Herm,, k0rang sume n0p g cuti kat man0??
x pay0h jawab.. sebab Fatini tak kan dengar.. huhu..
Fatini dengar citer,, family Fatini n0k g J0h0r...
skali lagi,, Yeay!!!!! x sabar n0p jumpa ngan Mak Salmiah..
Alaa,, kalau Fatini bagi tahu sap0 mak Salmiah,,
bukannya k0rang kenal..
s0,, abaikan..

Fatini ada jugak tanya,,'lepas g J0h0r,, nak g ane??
Tapi,, Abah Fatini just jawab,,
'just wait and see and f0ll0w me"...
hahha,, abah ingat nie iklan syampu F0ll0w Me ke??
ish3.. tak patut..
kejap,,bet0l ke abah fatini cakap macam tu??
entahlah...skali lagi,,abaikan...

tapi,, yang tak best nye,, sebelum g J0h0r ,,
Fatini akan dihantar ke sebuah sek0lah agama selama,,
2 MINGGU....
arggghhh,, tidak... katakan taknak!!!!
tapi,, kalau Fatini kata taknak,,
tentu abah Fatini akan kata camni,,
"redh0lah walau hati x rela"...

man0 b0leh main redh0 je abah...
tapi,, bila fikir balik,,
macam best jer..
Harap2 dapat ramai kawan...
ye lha,, Fatini nie kan FRIENDLY.. *mata juling ke atas,, tangan letak ke bahu,, lidah terjelir...l0l..
pastu,, bley d0p asrama pl0p tu...
Fatini ah lama teringin nak d0p kat asrama..
eheheh...

Tapi ,, rasa kesian plak dengan c0usin Fatini..
nama dia Awanis...
dy0 nie ex-UPSR candidate..tahun nie...

nak tahu kenapa fatini kesiankan dy0??
sebab ,, kemungkinan besar,, dy0 akan j0in Fatini pgi ke sek0lah agama...
sabar je lha dikk 0ii...

herm,, nie cuma perancangan dalam cuti keluarga Fatini...
Percutian k0rang mesti lagi best kan...
sek0lah agama p0n sek0lah agama lha...
Fatini x kesah...

yang penting kite enj0yyyy...!!!
e'eh,, nanti dulu...
kat sek0lah agama bley enj0y ke??
hwaaaaa,,,,,!!!!!!!!!!!!

kadang-kadang,, apa yang kita tak mahu ,, itulah yang terbaik untuk kita...sem0ga Fatini dapat berubah ke arah kebaikan apabila masuk sek0lah agama tu.... wish me luck!!!

No comments:

Post a Comment