Saturday, 10 November 2012

~Merepek Meraban~

Hye Assalamualaikum......

Korang sume apa khabar???
Sihat??
Aku p0n sihat jugak cuma tak da m00d + tak da idea nak p0st............
Cuti sek0lah da bermula...
Ser0n0k?? Happy?? Enj0y??
Ape-II je lha...

Result Upsr keluar 19.11.12 nie...
Apasal lambat sangat??...
Aku pergi kat lain masa tu....
Kawan-kawan aku sume nak pergi sk mentuan...
Dy0rang nak teng0k bebudak Upsr ambil result.
Alahai!! Melepas jugak lha aku nak jumpa ngan k0rang sume....

Apa lagi yang aku nak cerita erk??
Jap aku nak pikir....
*Bunyi cengkerik*

10 MINIT KEMUDIAN......
Haa,, aku ada satu citer yang menyedihkan...
*bagi diri aku je lha...
Eh jap....
aku lupa balik lha...
Erm..x pe lha..
lain kali je lha aku p0st...
Otakku da blank+blurrrrrrrr...... sape ada ubat???.. kalau ada,, bak lha sini... help me!!!

No comments:

Post a Comment