Sunday, 11 November 2012

Busy~

Assalamualaikum.....



Zaman sekarang nie semua orang sibuk...
betul tak???
Sampaikan bl0g p0n bersawang..
sebabnya,, pemilik dia sibuk...

Dalam berjuta-juta bl0gger dalam dunia nie,,
mesti ada yang duk asrama kan??
sebab tu lha korang jarang update...

aku pun selalu sibuk,,,...
e'eh,, jangan ingat aku d0p kat umah aku g0yang kaki yer...
kalau masa sekolah,, aku busy ngan PBS...
Ingat kan bila dah cuti sek0lah nie,,
dapat lha rehat ,, g0yang kaki..
rupanya tidakk...

Asyik kena buat kerja rumah jer...
nak sentuh lapt0p kejap,,
mesti ada yang memanggil...
hwa!!!!!

Kadang2,, setiap kali aku nak update,,
mesti idea datang mencurah-curah......
nak citer itu,..
nak citer ini..
Tapi,, tak kan nak buat banyak citer dalam satu entry,, yer tak???

Tapi,, kalau aku nak update lain kali,,'
tak de masa...busy sangat....
 S0,, camne nie...??

Arie tu,, aku teng0k tips dalam bl0g kak lyssa..
Nak dijadikan citer,, aku jumpa dengan satu tips nie...
tentang Auto publish...
kalau k0rang nak tahu klik sini...
aku malas nak citer.. baik korang baca sendiri...

lepas aku guna,, aku rasa cam aku update hari2...
hehhe... aku just nak share ngan orang yang bel0m tahu....
kalau k0rang dah tahu,, alhamdulillah...

sharing is caring...

No comments:

Post a Comment