Thursday, 25 October 2012

~kasih ayah~

Assalamualaikum guys....


encem x kartun kat atas nie??? encem kan...
yang pastinya,, ianya x de kena mengena dengan p0st kali nie...

tajuk p0st untuk kali ini ialah Kasih Ayah...
Herm,, macam mana nak mula erk??
haa,, citer nie terjadi kat Fatini sendiri tau...tiada c0py paste dari citer 0rang lain...heheh

petang semalam,,lepas Fatini turun dari bas,,
Fatini p0n jalan tangan kaki untuk balik ke rumah...
Masa d0p tengah sy0k teng0k pemandangan kat tepi jalan tu,,
barulah Fatini teringat,,bahawasanya Fatini tertinggal FAIL dalam bas....

0h My English!!
Kalau lha fail tu tak de mende,, Fatini x kisah p0n..
Fatini b0leh je ambil nanti ariey Selasa depan...
Ye lha kan.. sek0lah Fatini cuti 5 days....
sebelum terlupa,, SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!!!
tapi n0p buat macam mana,dalam fail tu ada kertas PBS...
oh my...

0k,, back t0 the st0ry...
Sampai dkat umah,, fatini terus call kawan mintak n0 driver bas tu...
kit0rang panggil driver bus tu pak cik li...
tapi ada gak yang panggil cik li jer...

Lepas dapat n0 tu,,
Fatini terus call cik li....
cik li suruh tunggu kat Kedai Lalat.. nasib baik dekat umah Fatini...
teng0p jam dulu...
0h my g0d... dalam 10 minit lagi cik li sampai ..

Fatini p0n g la kat abah Fatini..
Teng0p2,, abah fatini tengah tid0ww....
Sian pl0p rasanya...
herm ,, n0p kejut ke tak,erk??
kalau tak dikejut,,, macam mana dengan fail Fatini??
kalau dikejutkan,, rasa cam penting diri sendiri lha pl0p...
0h tidak,, aku dalam dilema....

Fatini terpaksa kejutkan abah Fatini walaupun tahu abah Fatini tengah letih....
Sampai je kat Kedai Lalat tu,,
Fatini dan abah Fatini tunggu lha kat satu tempat ...
5 minit kemudian barulah Bas tu sampai...

Yeay,, Fail ku dah tiba.... mwahahaha...
Sampai je kat umah,, Abah Fatini p0n sambung tid0w...
Rasa bersalah sangat...
kenapalah Fatini nie "tebolah" sangat...*org Kelantan maybe faham...

M0ral 0f the sto0ry:
Ibu dan Ayah sanggup buat apa saja untuk anaknya....
tapi adakah kita,sebagai anaknya sanggup buat apa saja untuk mereka...
herm,,...Pikirlah sendiri...

Kejap lagi n0p balik kampung kat Ayer Lanas , Jeli... tak sabar n0p teng0p warga kampung sembelih lembu.... dah lama tak makan sup perut.. my fav0urite tu.... Selamat Ariey Raya untuk k0rang semua!!!!

No comments:

Post a Comment